jueves, 12 de septiembre de 2013

LES EMOCIONS I LA PUBLICITAT

La publicitat és una eina poderosa que mou molts diners i que per tal de convèncer-nos que comprem, no dubten de moure les nostres emocions.







Explica quins 3 anuncis tant agradat més i per què?
Com han intentat els publicistes moure les nostres emocions?



De totes maneres, no sempre la publicitat està encaminada al consumisme, sinó que també hi ha la publicitat  més pedagògica, o també anomenada, impactant. Aquests anuncis  pretenen que les persones es posicionin, reaccionin i/o canviïn d'opinió respecte un tema socialment polèmic.


Després de mirar el vídeo de la publicitat impactant, escriu quins 3 anuncis consideres que t'han impactat més. Per què? Quins punts forts han fet servir els publicistes per intentar convèncer els espectadors?


Per ser publicista s'ha de ser molt imaginatiu i dominar sobretot el llenguatge de la imatge, però també del llenguatge escrit o auditiu (paraules, melodia, cançó o tonada).



T'agradaria ser publicista? Series capaç de trobar un vídeo sobre un anunci i fer-ne una crítica. Què es podria millorar, com el canviaries? Això és el que de fet fa un bon publicita. Enhorabona!

No hay comentarios:

Publicar un comentario